torsdag 10 februari 2011

~Bruno Mars - Just The Way You Are~



Patriks (nya) låt till sin deppiga Fruga (eller deppig är jag egentligen inte, mest trött)


Personligen är inte det här någon låt som jag direkt lagt märke till,
har väl hört den på radio lite då & då men inget som fastnat direkt...Men så en dag får jag ett sms där det står:

-Älskade Hustru (inget favvoord, men charmigt just för att det e Patriks mest använda smeknamn på mej)
spotifya Bruno Mars-Just the way you are.
Det är så jag ser på Dej...

Sagt och gjort...Kunde knappt höra början innan jag lipade....Älskade Karl!
Så nu helt plötsligt har denna låt blivit att betyda väldigt mycket...


Nej, nu är det dags att klä på mig o Dotra, vi ska till Filipstad för lite mathandling med Mummi.
Överst på listan står Katrinplommon & Knäckebröd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar