onsdag 3 november 2010

~Räkan & Jag~

Ja, vi sitter här i soffan och slö tittar på Bonde,
eller Räkan tittar väl inte men lyssnar gör den iaf...
Hela magen hoppar uppochner,
ganska skum känsla faktiskt =)

Vistelsen i Nykvarn var lika mysig o trevlig som alltid.
I måndags var vi ute i skogen och hade picknik...Så skönt & mysigt.
Och i Tisdags fick vi äran att träffa Lisa & Mary också...Lyxigt!
Lilla Mary bara sov & sov...

Men Jessica S Bark har blivit en riktig "hemma" kvinna, fick allt lite hemlängtan.
Så igår kväll packade vi bilen och åkte hemåt...
I ett helt sjukt galet regn oväder...
Fick ha vindrutetorkarna på M A X hela vägen hem...och mörkret, FY BUBBLAN!


Idag har Lill Fisen haft Halloween disco på dagis, utklädd till pumpa =)
Lite p.g.a det jag bestämde mej för att åka hemåt,
Engla hade verkligen sett fram emot det där discot och det verkade ha varit en riktig succé må jag säga.

Hämtade henne från dagis lite tidigare idag p.g.a en VC tid vid 14.15.
Hon har haft som små "nässelutslag" på kvällarna sen i Söndags kväll,
skumt som tusan,
de kommer endast på kvällen,
under dagen finns inte ett ynka litet spår av dem?
Engla själv verkar inte lida av dem...men mamma Jessica vill ju såklart veta vad det kan vara.
Fick iaf nå typ av allergi medicin som hon ska ta i samband med att utslagen visar sig...
Troligtvis är det p.g.a att hon varit förkyld som dessa har blossat upp.
Får väl hoppas att de försvinner i takt med snörvlandet...


Min nya lilla Älskling till telefon höll på att knäcka mig under förmiddagen idag,
men nu efter mycket uppdatering, fix o support hjälp så ÄLSKAR jag den,
och är såååå glad att jag valde att vara "trogen" mot SonyEricsson...
Sjukt mycket finesser att lära sig bara,
och jag tror inte änns jag kommer bry mig om att lära mig alla finesser...=)
Den e fiiin iaf...
och det jag är mest nöjd över kameran 8.1 mp och HD kvalité på video klippen...


TACK & HEJ leverpastej!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar