torsdag 28 oktober 2010

~Bra start~

Jag har ju skaffat en Thailands burk där vi samlar mynt o bonus pengar.
Dessa pengar ska sparas för att ha lite extra pengar till saker/äventyr i Thailand.
Och jag lovar,
F A N vad lätt det är att spara pengar egentligen...
Denna vecka har jag lyckats lägga i mer än 600 kr,
Pantpengar, löst skrot, gamla baht m.m...Det växer snabbt!
Ska bli spännande och se hur mycket vi hinner få ihop på 1 år & 3 mån!


Idag har Englis varit ledig från dagis så hon har hängt med mej & Nilla
hela dagen...
Jag har varit hos läkaren,
pantat ÄNNU mer returflaskor,
försökt klura ut vilken telefon jag ska köpa,
skjutsat 2 barn på kvällsgympa,
ätit GOOOOD middag hos Nilla & Alex,
kollat Robinson och nu sitter jag här och försöker fortfarande bestämma vilken
telefon jag ska köpa.

F R E D A G inom kort, vilket betyder att jag kan säga: IDAG KOMMER PATRIK HEM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar