tisdag 7 september 2010

~Rustnings planer~

Jag vill ta tag i köksdelen,
men borde kanske koncentrera mig på rummet där Räkan ska bo?
Eller inte,
det hinns ju...

Får nog bli köksdelen,
ska bara muta någon att hjälpa mej.
Min uppgift brukar vara att bestämma och någon annan fixar jobbet.
Haha,
men helt ärligt är jag bäst på den biten,
alltså att bestämma.
Är verkligen skitkass på t.ex tapetsering.
Vill iaf att köket ska gå i vitt/svart/grått...
Skåpluckor svarta, panel KRIT vitt, tapet en blandning av vita&ljusgråa nyanser.
Golvet är ju okej som det är, svart (fusk) shiffer.
Men tänkte ta allt pö om pö,
luckor får vänta lite...men med det andra är bara att tuta och köra.

Medan jag rustar med detta kanske jag får inspiration till "lilla" rummet.
Meningen är att Englis ska ta över det rummet när hon blivit lite äldre
och kan sussa i en såndär loftsäng.
Då får hon välja tapet & färg där inne,
så till Räkan blir det inget avancerat förrän "den" tar över Englis rum.

Sen vill jag ta tag i hallen också... ;)
Men där behövs det  bara tapetseras och det e gjort på ett kick,
och behöver inte bli spec. dyrt heller.


UJUJUJ, nu bubblar det i skallen...
Nu måste jag arbeta på en mutningsplan,
jag personligen HATAR underarbetet,
men med rätt sällskap och sådär så kan det bli kul. =)



Nu blir det lunch med Maria & Nilla och till det SATC 2...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar