onsdag 15 september 2010

~God Morgon~

Åter igen en NY dag...
Började dagen med ett smatal till BM,
hon skulle nämligen be Birgitta ringa mej och jag har väntat & väntat,
så nu tyckte jag att det avr dags att ringa och kolla om något blivit knas
i förmedlingen...
Jopp, det hade det,
hon hade försökt ringa mej,
MEN på FEL nummer...Tur att jag ringde annars hade jag fått vänta.
Nu så är det samtalet fixat iaf,
nu bara några andra små saker att fixa innan veckan är slut.

Sen har jag gått och förälskat mig i ett par over knee stövlar,
funderar & funderar om de ska få flytta in i min garderob...
Fick ett litet extra tillskott i kassan,
då tänkte jag unna mej något fiiiiiiiint och vad kan vara finare än ett par skor?!


Nu fick jag lite sällskap här så  nu blir det frukost...Magen kurrar ordentligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar