onsdag 29 september 2010

~Frida & Lillie~

Idag har jag mer eller mindre spenderat hela dagen med Lillie & Frida.
Helt fantastiskt att snosa bebis...
Hon är verkligen helt underbart söööt,
och mammigheten var som bortblåst sen sist jag såg henne.

Lämnade Englis på dagis och sen for jag till Frida för dejting.
Lillie har verkligen blivit ett riktigt charmtroll,
mammigheten som fanns där förr var som bortblåst...
Minns faktiskt denna STORA förändring vid 3 månaders ålder,
det är magiskt...
Helt plötsligt känns det som att man börjar leva igen efter en tid i dvala.

Vid lunch anlände även Nilla och vi åkte för att äta lunch i Hammarn,
sen var det dagis hämtning och Englis & Jag åkte hem till Frida så även
hon skulle få snosa lite bebis =)
Engla ÄLSKAR verkligen bebisar...Hon ska sköta, trösta och bara vara nära.
Hon kommer bli en TOPPEN syster och även den bästa hjälpredan.

Nu har Englis & Jag precis ätit middag,
inte min favorit rätt direkt, men vad gör man inte för Prinsessan ;)
Köttbullar, makaroner & ärtor...
Tur Sami & Malin kommer ikväll och myyyyser med massa gott...



Usch vad många människor det finns där ute som lever i "trista" kärleks relationer,
mest bara för att det ska vara så liksom...
De har vant sig med den vardagen och tror inte att hör till att man är TOKKÄR
efter några år tillsammans...
Det SKA höra till,
varför leva med någon där attraktioner är DÖD sen läääänge,
där passionen egentligen aldrig funnits,
eller där man glömt vad det var som egentligen fick en att bli så kär i denna människa?

Fler borde ställa krav på hur de vill att livet ska se ut inte bara finna sig i att:
Det blev som det blev när det INTE blev som det skulle!!!

KÄRLEK ska växa med åren, INTE dö?! Eller???

1 kommentar:

  1. Håller såååå med dig i det sista du skrivit!!! Jag känner pirret i magen varje dag, underbart ju!!!

    Englis får vara så nära lille Stickan hon vill snart :) Vi saknar att umgås med er, men snart så!!!

    SvaraRadera