onsdag 1 september 2010

~Fint~

"There´s one hundred thousand reasons why I love You,
   but the biggest reason is,
   that You is You"

Kan vara det finaste sms jag någonsin fått...
Det kom vid ett tillfälle som inte kunnat valts bättre av min P.
Texten gick rakt in i Hjärtat
och där har den stannat och kommer ALLTID att stanna där.
Patrik vet precis vad jag behöver & när jag behöver det.
För tillfället är det torrostade jordnötter,
och det är han och inhandlar på Hfs lilla ICA butik ;)


Det är första gången jag känner sug efter något över huvudtaget på väldigt länge.
Annars äter jag med 3 timmars mellanrum för att man ska göra det och för att jag
måste det,
annars fungerar inte jag som människa.
Allt blir skit om jag inte sköter intaget av föda.
Mitt småätande består av frukt & vatten.
Hoppas det håller i sig ;)
Graviditeten med Engla resulterade i godis uppehåll i nästan 2 år,
inte änns läsk...
Vore inga fel och kirra det även denna gång.
Minns inte änns när jag åt godis el.drack dricka sist??!?!???


Nej ni...nu är det dags för Roffe & sen Fortet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar