måndag 24 maj 2010

~Vem är Du, Vem är jag~

Levande Charader
Spelar alla roller så bra...Eller?

Jag är en jävel på att spela roller, om jag verkligen behöver.
Just för tillfället spelar jag en roll bara för att skydda mej själv,
från vissa val,
som jag själv inte valt.
Det är livet själv som gjort valen åt mej.
Men självklart finns det några få i min omgivning som ser igenom detta,
eller ser igenom är väl fel att säga,
de vet p.g.a att jag anförtrott dem hela historien,
inte bara "bitar".
Ni är få,
men noga valda från mitt Hjärta!
Och jag vet att jag valt de rätta människorna att dela detta med.

Ni skulle aldrig le åt min smärta,
Ni skulle aldrig håna
Ni skulle aldrig skvallra
Ni skulle aldrig göra annat än låta mej få gråta ut mot era axlar.

Det är få förunnat ha såna Vänner <3
Ni är exakt 2 stycken, 2 stycken helt fantastiska människor.
Och jag ÄLSKAR er från botten av mitt Hjärta!

Denna historia vet inte många människor,
inte änns många i min närmsta krets,
endast Patrik!
Så kommer det också att förbli,
för EVIGT!
Denna historia följer Mej till graven...och smärtan i den!
Ingen (förutom ni 2 o Patrik) ska någonsin få se den sanna smärtan som detta orsakat.
A L D R I G ! ! !



I go down the beaten track, along the river with an empty bank
At the end she said to me: “Why are you here with the autumn leaves?”



‘Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand
‘Cause this is my life, my friend, and I can’t be no one else

I’m done, tipping on my toes, strike an iron adn attack my soul
Misty moon, you’re gonna see, I’ve got you blues to get on my feet


‘Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand
‘Cause this is my life, my friend, and I can’t be no one else

I don’t wanna run; I don’t wanna fight
I don’t wanna hide; I just wanna stay free, to be me
I don’t wanna win; I don’t wanna lose
I don’t wanna play; I just wanna remember, oh I’m my name



‘Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand



This is MY life
<3

1 kommentar:

  1. Vi älskar er också och vet att ni skulle behandla oss på precis samma sätt!!! Än en gång, det är det vänskap handlar om! Du ser min smärta och jag ser din, jag är evigt tacksam över att ha dig som vän!!! Du är den som alltid finns där om det är något, du finns där även när jag själv inte visste om att jag behövde det!!! Tack Jessica!!! <3

    SvaraRadera