lördag 22 maj 2010

~Lördag~

Denna dagen har varit en riktig trötthets dag...
Har varit trött konstant,
antar att jag inte återhämtat mej från Fiskeboda trippen =/

Som tur är har jag VÄRLDENS bästa man,
när jag slutade jobbet busade Englis o Han ute så jag fick sova middag.
ÄLSKAR att sova middag...
Ikväll har vi varit och hälsat på Farfar Micke,
han har nämligen varit gräsänkling ikväll, Kicko är på klassträff.
Englis fick välja,
och hon tyckte vi skulle åka dit =)
(antar att det var glassen i farfars frys som lockade)

Idag mår Englis mycke mycket bättre...
Springer på i sitt gamla vanliga tempo, nästan iaf.
Men magen mår inge vidare pga pencillinet =/ men det går väl över,
Huvudsaken är att hon kryar på sig.
På måndag blir det ev. KGA lasarett pga lite andra saker som rör Englis,
men förhoppningsvis slipper vi!



Nu ska Putte & Jag glo på film...
älskar skedning ;)

1 kommentar:

  1. Det blev samma kvällsnöje här när Jimi ÄNTLIGEN kom hem från jobbet :D Blir det Kga på mån och jag inte jobbar blir jag gärna med om jag får. Puss på er

    SvaraRadera