onsdag 19 maj 2010

~Here we Go~

Sådär ja...
Nu ska jag försöka mej på ett nytt inlägg i en ny blogg.

Antagligen har detta byte gjort att läsar antalet typ minskat från 100 läsare till tjha, vad ska jag tro...4st?!
Det återstår att se.
Vet iaf att bloggar om ens liv drar till sig viss nyfikenhet hos många människor där ute, allra helst de som absolut INTE vill dela med sig av sitt liv.
De vill helst bara sitta där bakom skärmen och gotta sig i andras liv och det viktigaste av ALLT,
de måste ha något nytt att berätta för vänninorna nästa dag.

Vet detta pga att många kommit fram på fyllan och frågat:
-Du, vad handlade det om det du skrev i bloggen?
eller
-Vem var det du skrev om?

Många av dessa pratar jag ALDRIG med...
Fick en chock första gången "någon" kom fram, och då började jag fundera
Vilka läser min blogg egentligen?
Vill jag att de ska veta vissa saker?

Självklart får man ha det i åtanke när man börjar blogga,
men va fasen,
hade ingen aning om att "intresset" var så stort...
Och ofta när jag skriver tänker jag inte änns på VILKA som läser,
utan skriver efter hur jag mår och i mitt fall funkar det som terapi.

Nog tjatat om det...


Hoppas ni har en trevlig kväll...
Jag borde verkligen gå och sova nu, Skrutt ska vara på dagis redan kl:07.00 imorgon bitti.
S U C K ! ! !








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar