måndag 12 februari 2018

Godkväll...

Jag hade ett fantastiskt inlägg i huvudet som jag tänkt dela med Er men efter en del velande framotillbaka så struntar jag i det.

Det drog med sig så himla mycket tankar & funderingar...

Och just dessa tankar & funderingar tar för mycket energi. 

They don't deserve it!

Så kör en sedvanlig "dagens update"

Jobbdagen swishade förbi. Äntligen fick jag tillbringa tid på LAB.
Nu för tiden har jag en hel del egen mottagning så det blir inte lika mycket LAB...men jag blir superglad de gångerna jag ska vara där.

Efter jobbet åkte jag med Nilla ner till gymmet.
(Tack Farmor Kicko som passade kidzen)

Alltså, jag är totalförälskad i det nya gymmet.
Träningen flyter på smidigt och stämningen är bra.

Idag körde jag en övn. som jag har kört förut men blev aningen frustrerad då den kändes "knas" helt plötsligt. Jag tragglade väl på och försökte lokalisera felet. En vänlig själ hade nog iakttagit mina suckningar & skakningar på huvudet...haha...🙈
Helt plötsligt kom personen fram och knackade mig på axeln och sa att även denne hade haft samma bekymmer. Så efter lite snabba justeringar & tips så var felet lokaliserat. As usual, jag är för KORT. Nilla fick sig ett gott skratt i alla fall.
Det var alltså bara att plocka fram några  viktskivor för att få några extra cm 🤣
Detta är så otroligt kul tycker jag, när människor kommer fram spontant av  välmening och vill "tipsa". Man är aldrig fullärd och jag lär mig gärna mer...så stort tack till Dej! 👍👌

Sen iväg och hämta efterlängtade barn. Farmor hade redan utfodrat dem så jag behövde bara fixa middag till mig själv, det kallar jag vardagslyx. 👌

Engla skulle egentligen gå på kvällagympa idag men sviterna i form av heshet och jobbigt i luftvägarna efter förra veckans förkylning gjorde valet att inte släppa iväg henne enkelt.

Nu ska jag alldeles strax knoppa in...hoppas jag...
Jag har legat i sängen sen 20.00 och tittat på TV...skönt.
Dock har jag börjat få sjukt svårt att sova utan den där snarkande hårbollen jag är gift med...men snart snart snart är "bortasäsongen" över för denna gång och en lång säsong på hemmaplan väntar. Lovely! ❤

Hoppas ni haft en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar