lördag 22 juli 2017

Weddingday ❤

Idag vigdes Kari & Sinnikka ❤
Jag och Susanne skötte serveringen m.m. Så himla kul...
Allt var superlyckat och brudparet var sååå fina.

Det blev en väldigt lång dag/kväll men som sagt riktigt skoj.

Nu går det inte i många knop. Godis, hångel & soffläge med mannen i mitt liv, som jag saknat ihjäl mig efter.
Underbar känsla det där, att sakna & att älska! ❤

Nästa helg väntar SPA och konsert i Dalarna.
På fredag styr vi bilen mot Darlecarlia SPA i Tällberg.
Där ska vi spa:a, götta oss och på fredagkväll ska vi även på konsert i Dalhalla.
Takida/Stiftelsen...ska bli så sjukt grymt. Syster & Fredde följer också med men de åker hem på lördagen.

Patrik och jag tänker tillbringa lördagen i morgonrock & tofflor 👌😍🤘
Underbart!!!

Sen på söndag kväll/natt styr vi bilen mot älskade Öland ❤
ÄNTLIGEN!
Alltså, den här sommaren...jag vill aldrig att den ska ta slut!!!

Ha en fin kväll/natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar