fredag 30 juni 2017

Tiddeloo!

Här duggar det inte tätt mellan inläggen minsann...

Vad händer och sker i mitt liv då?
Jag njuter av tillvaron och försöker fånga dagen typ. Haha...

Igår testade jag att gymma för första gången på evigheter och det gick över förväntan.
Handleden samarbetade riktigt bra men vissa vinklar kommer dröja innan det fungerar helt.
Jag är otroligt glad över att det funkar över huvudtaget.

Sen tog jag mig äntligen tid att fixa barret. Händer inte så ofta men lika skönt varje gång när Tina fixat en liten touch up.
Klippte en del tyckte jag men fasen det syns ju knappt. Haha, håret växer som ogräs och har blivit galet långt...crazy måste jag säga.
Sen ljusade hon upp lite, alldeles sådär lagom.
Så nu känns det fresch igen...

Här om dagen fick vi även klartecken från finaste Calle & Lotta om Öland...wiiiiii, vi är alla lyriska och räknar ner dagarna.
Förhoppningsvis stannar vi lite längre detta år OM vädret är lika bra som förra året. LÄNGTAR!!!

För tillfället har vi en liten break från campadet.
Diskuterade på vägen hem från Gotland hur vi skulle göra, om vagnen skulle hem el till Sävsjön men jag kände att jag vill vara hemma...
Så, så fick det bli.

Sen har jag ju helt glömt att berätta för er om en ny/gammal kollega på VC.
Monika som jag jobbade med på VC i Filipstad har börjat hos oss.
Jag blev så rackarns glad när jag fick höra att hon skulle börja på VC.
Jag höll tummarna så jäkla hårt när hon och jag hade talats vid och det bar frukt så att säga. 😉

Hoppas ni alla har en fin sommar trots vädrets bergodalbana 😊

Godnattis på Er ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar