söndag 18 juni 2017

Kristinehamn

Där har vi spenderat våra dagar sen i torsdags ❤
En superfin camping alldeles vid Vänern.

I Lördags bjöd Patriks föräldrar med oss ut med deras husbåt.
Vi åkte till en ö som heter Alvön och jisses vilket underbart väder vi hade. Inte ett moln, varmt & soligt!
Det är svensk sommar när den är som bäst det ☉
Och vad vackert det är i Kristinehamns Skärgård...

Idag var det dags att packa sig hemåt men på onsdag styr vi ekipaget mot Gotland för att fira midsommar. Så väntan är ju inte så lång tills det är dags igen.

När vi kom hem var det dags för Engla och åka till crossbanan så dit åkte hela familjen utom jag.
Jag tänkte att det är ju perfekt att beta av löppasset för dagen och inte dra på det till kvällen.
Med facit i hand hade jag föredragit en kvällsrunda. Fy farao vad hett det var men jag fixade målet 👊 och det är huvudsaken!
Jag sprang hemifrån ut till crossbanan och wihuuu vad lycklig jag känner mig MEN jag dog några gånger. Haha!!!
Springa är ju verkligen inte min grej men jag blir lika glad varje gång jag tagit mig ut på en runda.
Löpning kommer nog aldrig känns "roligt" men känslan efteråt gör att det på något vridet sätt är värt det!!!

Tjing Tjing ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar