tisdag 23 maj 2017

S🌞LENS strĂ„lar...

Gör verkligen underverk 🌞

Min morgon startade 06:20 då det var dags att väcka Emil & Engla.
Emil skulle på utflykt med dagis och behövde vara på dagis vid 7-tiden.
De skulle åka till Örebro med buss och spendera dagen på barnens ö. Det var en spänd kille jag pussade hej då imorse.

Elvin fick vara hemma idag då han annars skulle ha varit på Regnbågen.
Skönt för honom att få lite egentid med mig.
Vi har varit ute och njutit av solen hela dagen.
Han har spelat fotboll & cyklat konstant. Goa unge ❤

Själv har jag tvättat & mellan maskinerna har jag suttit i en brassestol och läst. Galet underbart!!!

Vid 14:30 åkte vi till Grythyttan och hämtade Engla.
Hon skulle till Hällefors och förbereda sig för teaterföreställning.
När vi lämnat henne åkte vi hem och slappade lite till.
Innan det var dags att hämta Emil förberedde jag middagen så den kunde ätas direkt efter Englas föreställning.

17:30 var det dags för Englas teater. Så jäkla duktiga, allihop! ❤
Patrik mötte upp i Hällefors så efter showen var hemfärd.
Hela familjen var utsvultna så det var skönt att middagen var klar 👍🏽

Efter maten tog Patrik med grabbarna på en cykeltur. De älskar att cykla. Perfekt rörelseglädje!

Jag svirade om till träningskläder och Engla slängde sig i duschen.

Och när alla var samlade igen var det dags för kvällsbestyr och nattning.
Efter denna procedur begav jag & Patrik oss ut i kvällsluften.
Vilken kväll 😍
Solen värmde fortfarande, fåglarna kvittrade glatt och hörrni, i det enkla bor det vackra.
Vilken natur vi har i Sverige...wow!
Det blev en redig runda som bestod av snåriga skogspartier, vackra stigar, ängar, asfalt, grus, sjöar bara för att nämna några ord om vegitationen. Haha!!!
Rundan slutade på dryga milen.

Nu har jag bäddat ner mig i sängen och banne mig, jag tror jag fått vårens första solsveda på nosen. Underbar känsla 🌞

Imorgon blir det full rulle med fix inför Smögen trippen så sova vore verkligen på sin plats.

Godnatt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar