onsdag 17 maj 2017

Onsdag den 17 maj 2017

Den här dagen startade alldeles för tidigt anser jag.
Klockan ringde 06:30 och jag lyckades väl somna vid 04:00 eller om den t.o.m. hunnit passera 04:00 🙈 nej bra!!!
Hua Hua...

Iväg med Elvin och Engla till Grythyttan sen vidare till Hällefors och fransfix. Det var tid för påfyllning.
Egentligen hade jag nog kunnat vänta ytterligare en vecka men lika bra att passa på. Hon har väldigt dåligt med tider.

Sen hann jag hem en snabbis och få i mig lite lunch innan det var dags att hämta Elvin.
På väg hem från Grythyttan ringde vi Alex och frågade om han kunde hjälpa oss att hämta Englas cross i Örling. Sagt och gjort.
Så idag gjorde hon premiär på crossbanan i Sången. Så grymt impade är vi...till en början en hel del tandagnissel, flickan är aningen hård mot sig själv ibland 🙈 men det släppte och leendet på läpparna smög sig fram. Älskade tösabit ❤⭐ våran stjärna!

Själv har jag smygtränat på gymmet MEN körde enbart ben...så det borde vara lugnt. Kändes helt ok.
Nu är det en runda i Hurtigtorpet som hägrar med min andra hälft.

Ha en fin kväll allesammans ⭐

Emil på jobbet med morbror idag ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar