tisdag 30 maj 2017

Monday

Back to Rutiner...

Idag har det inte hänt nå speciellt här i Hammarn.
Mest lite plock och fix efter helgens tripp.
Pojkarna blev hämtade av Mummi och följde med henne till Örling strax efter lunch.

Så helt plötsligt blev jag solokvist fram tills Engla kom hem från skolan.

Tvättade & plockade lite...

När Engla kom hem åkte vi och handlade till kvällens middag.

Sen var det crossbanan som gällde.
Där hängde vi några timmar, patrik anslöt också när han kom hem från jobbet.
Och moffa levererade Pojkarna dit också.

Imorgon är det dagis som gäller för pojkarna och jag ska fortsätta plocka lite. Det går inte lika fort som det brukar med tanke på handen.
Såret läker fint men shit vad svag jag är. Vissa vinklar är omöjliga än.
Jag vet ju att det tar tid innan handen är fit for fight igen men ibland är det frustrerande. Nästan så jag blir galen emellanåt.

Tåååååålamod 😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar