måndag 20 mars 2017

Bye Bye Måndag!

Ny vecka, Nya utmaningar och upptåg.
Arbetsdagen försvann i ett naffs idag måste jag säga...
Jag hade mottagning på fm och jour på em.
Perfekt variation tycker jag.
Det är då dagarna går som snabbast.

Det slog mig idag att jag snart varit på Hällefors vårdcentral ett helt år...gah...time flies!
Jisses vad jag har utvecklats och lärt mig mycket, framförallt om mig själv.
Det som utvecklats mest är nog modet att lita på min egen förmåga & kunskap.
Att vara handledare gav mig massor, jag fick verkligen reflektera och tänka till. Vore förädiskt om jag skulle "lära" ut fel. Haha 😂
Det bästa av allt är att varje dag ger ny kunskap.
Kunskapsbanken kan aldrig bli tillräckligt full.

Efter jobbet idag var det som vanligt hämtning av boysen, sen hem och fixa lite middag.
Efter middagen gick jag & Patrik ut på vår sedvanliga kvällspromenad.
Idag tog vi även några löpsteg...kändes bra. Svettigt blev det...

Som vanligt är klockan alldeles för mycket och jag borde sussa för längesen men men.
Som ni vet är min hjärna full av funderingar 24/7.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar