fredag 13 januari 2017

Godkväll på Er!

Wihooo vad denna vecka swishade förbi. En mycket bra vecka måste jag säga...
Jobbet har gått som en dans, träningskvoten är fylld och jag har t.o.m fått till bonusträning.
Det känns bra...
Vintern har kommit, den vackra vita, och det gör ju vem som helst glad ❤ nu ser jag fram emot en vecka i fjällen.

Pojkarnas start på nya dagiset har också gått bra. Så himla skönt att slippa en ledsen Emil ❤
Hoppas det håller i sig.
Självklart skulle han välja att vara med Patrik på jobbet alla dagar i veckan om han fick men nu är han i alla fall inte ledsen och bekymrad över att gå till dagis.
Självklart kan det vara nyhetens behag men jag njuter av varje minut...
Även om man vet att det ledsamheten går över så tär det otroligt mycket att se honom ledsen och förtvivlad morgon & kväll.
Framförallt när man inte heller vet varför...

Vad har hänt idag då?
Jobb till 17. Hem. Byta om. Avsluta mitt FB konto. Gymmet axlar/mage + 30 min kräkcardio. Ishallen. A-lags match. Förlust. Många svordomar. Hem. Dusch. Soffa. Snart säng.

I morgon väntar en heldag i Leksand med tjejlaget. De ska få rundvisning i Tegrera Arena, bakom kulisserna, träffa damerna i omklädningsrummet, se matchen mellan Brynäs & LIF.
Detta har HIK anordnat, så jäkla grymt! Engla är exalterad, men det behövde jag kanske inte säga 😂
Ska bli superkul...

Godnattis på Er ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar