torsdag 29 september 2016

Wihoooo!
Nu har jag tagit helg.
Älskar mina lediga fredagar. 

Den här veckan har jag äntligen kommit igång med gymmet igen.
Sen har jag ju lyckats få med mig Carina och det är en bedrift i sig. 😂 
Vi kompletterar varann kan man säga. Jag har ju alltid älskat gym och ogillat cardio, Carina är precis tvärtom. 
Hon fick mig att börja springa så nu är det min tur att få in henne i gymträsket. 

Det är ju evigheter sen jag besökte gymmet och det känns vill jag lova. Varenda muskel värker och de flesta vet ju hur det känns med träningsvärk i benen.
AOUCH!
Igår körde vi ben/rumpa och idag har vi kört triceps, bröst & framsida axlar. Resterande muskelgrupper på överkroppen tar vi till helgen. 

Carina och jag kör ett 8 veckors upplägg för starkare ben & rumpa vilket innebär 2 killer benpass/vecka. Sen tar vi överkroppen det 3:e passet. 
Perfekt start tycker jag. 
Ben & rumpa är något som jag gärna prioriterar faktiskt. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar