måndag 19 september 2016


Shit vad vi är grymma Nilla. 
Trots obefintligt med träning tog vi oss igenom 5 km. 
Sjukt roligt lopp men jag ljuger om jag säger att det var en piece of cake. 
Upp för fjäll, ner för fjäll för att sedan avsluta UPP igen...hua hua! 
Den sk stigen man sprang på var allt annat än bred och underlaget var allt från rullsten till rötter/pinnar och allt annat som hör naturen till. 
Detta var iaf ett lopp helt enligt min och Nillas smak så nästa år hoppas vi kunna göra en repris. Får se om vi får med oss Nina & Syrran också. 

Så lördagen spenderades alltså i Sälen. Underbara Sälen, snart ses vi igen men då är det skidåkning som gäller. 
När vi åkte hem i lördags stannade vi till på Stadium outlet i Sälen, både Patrik & jag fyndade pjäxor. Skidor köpte vi när vi åkte hem i vintras så snart är utrustningen komplett för både mig och Patrik. Självklart åkte det med lite annat också. Det är ju så gaaaaaalet billigt. Köpte bl.a. ett par vinter löptights och en löpsrtröja från Karhu. Älskar deras kläder. 

Behöver jag säga att jag somnade ovaggat i lördags? 
Efter lite kortspel och ett glas rosé var det Natti Natti. 

Och söndagen swishade förbi.
Storstäd, barnkalas & simskola var vad våran söndag bjöd på. 
Självklart tacomys också när stormen lagt sig. 

Idag är det måndag igen och även denna dag är snart ett minne blott men först lite mys med mannen i mitt liv 
❤ 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar