onsdag 21 september 2016



Onsdag underbara Onsdag

Idag slutade jag redan kl: 12.30 och då styrde jag bilen hem till Melinda.
Min rygg/bröstkorg har jävlats ett tag och jag har själv misstänkt att det kan röra sig om låsningar vilket det också var.
Melinda gav mig en ordentlig omgång med både koppar och massage. 
Nu känner jag mig lagom överkörd men jag kan äntligen ligga på rygg utan att tappa luften. 
Nu hoppas jag att det inte blir nå mer trassel. Jag antar att det är pga tränings uppehållet som kroppen tagit stryk. Jag har ju själv känt att jag spänt mig för att inte sträcka såren/ärren.
Men nu är jag fit for fight, mer eller mindre i alla fall, så nu törs jag börja träna igen. 
Ska bli skönt 

Imorgon och på fredag är det fulldag på jobbet som gäller och i helgen har jag lovat att hjälpa till som sjukvårdare under länscupen i ishallen. 



En helt vanlig onsdag


Malaga, I'm ready 🌞




Älskade du, den finaste jag vet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar