onsdag 14 september 2016



Godkväll kära läsare...

Idag hade jag en efterlängtad "kortdag". Slutade redan kl: 14.00 så när jag hämtat Elvin på dagis (Emil har varit med Patrik på jobbet idag) så gick vi in på ICA så han fick välja mellis. Drickkvarg, päron och salamisticks valde han. 
När vi kom hem hade Engla också kommit hem så vi gosade ner oss i soffan med mellisen och vips så sussade jag gott. Haha 😂 
Har varit galet trött den här veckan. 

Vid 18-tiden kom Patrik och Emil hem så då stod det middag & dusch på schemat för kidsen. 
För mig och Patrik stod det löpning på schemat. 
Dags för intervaller. 
Så jäkla gött. 
Lite kul now days att det är Patrik som får dra med mig...

Imorgon vankas det utbildning i örebro hela dagen och direkt efter det är det personalgalej. 
Kommer somna ovaggat imorgonkväll. 


Älskade lilla Mini ❤


Elvin gillade inte min soffrilla 😂 undra varför? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar