fredag 25 mars 2016

Den där Nivle Krab alltså! 

Han är så rackarns rolig. Han har under en period intresserat sig massor för det engelska språket och han lär sig otroligt snabbt måste jag säga. Färgerna rabblar han när man frågar. För en stund sen pratade jag och Patrik om flodhästar och nämnde hippopoptumus i förbi farten och detta må ni tro satte sig på Elvins minne direkt. Så nu är det djur som gäller. 

Anledningen till rubriken då...jo han gillar även att baka talänges (tala baklänges). Han rabblar alla våra för och efternamn utan problem. 

Jag tycker det här är sååå roligt. Men undrar var intresset just för engelska och att prata baklänges kommer?! Haha, roligt har vi i alla fall. 


Annars har denna långfredag ägnats åt att storstäda och rensa Emil & Elvins rum. Det var välbehövligt och otroligt skönt nu när det är gjort. 


Emil & Elvin sov i Örling inatt och Engla hos Noah så igår passade Patrik och jag på att mysa lite extra. Vi åt lite plockmat och drack lite vin. Så nu har jag hittat ett favorit rosévin till sommaren. Vi satt uppe till 02.00 (hua) och lyssnade på musik. Detta är en av våra favoritsysslor. Shit vad man hamnar långt bak i tiden helt plötsligt. Minnen minnen & minnen. Så underbart att ta dessa resor på memory lane. Vi har ju en del gemensamma minnen efter alla dessa år ❤️ 

Nehe jaha, nu ska vi ladda för ishockey! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar