tisdag 8 december 2015

Huvudvärken from Hell! 

Japp det är vad jag dragits med denna e.m. Trött & seg är jag också. Det märks att det varit mycket den senaste tiden. Mycket jobb vilket innebär långa dagar. Sena kvällar med plugg...och helger som bara swishar förbi. Behöver jag säga att jag lääääängtar efter den där Thailandsresan nu?!?!? 
Mest längtar jag efter lite julledigt med Patrik och barnen ❤️ ska bli otroligt skönt med ett litet brejk. 

Imorgon blir det full rulle från morgon till kväll. Jobb 8-16.30 och kl: 18.00 ska jag på julbord med jobbet, på Hennickehammar. Gott gott.

På torsdag vankas det prov i socialpedagogiken. Ska bli skönt när den kursen är klar. Då återstår bara medicin 2 och den har jag redan börjat lite på. Verkar vara en ganska enkel kurs. Raka svar, inte så mycket reflektioner och egna tankar. Jag älskar i och för sig den typen av uppgifter också och jag är bra på dem MEN de tar sån enorm tid och massa energi. Är helt slut efter varje arbete. Så det ska bli skönt med en kurs där svaren är solklara. Enklare att plugga inför prov då också. 

Nehe kanske bäst o sova lite nu! ❤️ 


Kul test på FB!!! 😊



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar