söndag 29 november 2015

Precis som jag skrev i mitt tidigare inlägg så är det där med obalans något jag verkligen avskyr...

Dagen efter inlägget tog jag & Nilla en långpromenad på ca milen innan jag skulle till jobbet och det kära läsare gjorde susen...
Jag är väldigt trött för tillfället. Skolan tar mycket energi då jag inte nöjer mig med D/E i betyg. Jag ska ligga på helst B men C är smärtgränsen...nya jobbet älskar jag men vet ju att även allt gott har ett slut vilket gör mig lite ledsen. Jag har panik över att inte hinna med allt jag vill göra. Träningen blir lidande MEN så är det just nu...långpromenader får räcka. Finns inget bättre sätt att koppla av på och rensa hjärnan är befriande. Jag håller på att vända ut och in på mig själv emellanåt. 

Idag var jag promenadsugen så jag ringde Nilla. Vi tog en promenad från Sikfors, förbi Mulla (Lygnavägen) till Hällefors och sen långlutan hem igen. Hade tänkt oss en feelgood långis men det blev ett intervallpass med både jogg/rutscher. Både korta och lite längre sträckor. Jag avslutade med en längre rutsch och det kändes så jävla bra rent ut sagt. Har inte sprungit på länge och hade inga höga förväntningar men blev överraskad. Det fanns en hel del krut. Så det ser lovande ut i alla fall. Rundan blev ca 1 mil...grymt sa grisen!!! 

Ikväll har vi käkat gott och spelat kort här i Hammarn, med familjen Persson. Trivs! Ibland när det brister är det skönt att ha en trygg axel att gråta ut mot eller bara få ventilera och visa sig svag inför någon som man vet verkligen finns där till 110%. Nilla är en sådan ❤️ 

Nu borde jag sova så jag orkar med plugg och adventsmys imorgon! 

Ta hand om varandra ❤️


Doften av skog, den fuktiga lite råa luften är som balsam för kropp & knopp! 


Så fridfullt oh vackert! 


Min kompass här i livet ❤️ 


Nyinköpta renar i koppar *kärlek*


Äntligen en ljusslinga efter hela taket!!! 


Bjöd Nilla på en smaskens drink! Bacardi ananas fusion...smarrigt!!! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar