torsdag 19 november 2015

Godkväll!!! 

Den här veckan har det som vanligt varit fullt ös med skola & jobb. Jag fick feedback på min ena inlämning häromdagen och jag är så jäkla stolt över mig själv och att det visat sig att plugg & jobb går att kombinera. Och jag tycks hålla samma goda kvalité på inlämningarna som jag gjort från start. Känns otroligt skönt. Fick även förlängt på VC i Filipstad och det gjorde mig såklart superglad. Den karamellen suger jag på så länge som möjligt. Tror verkligen att det kan vara bra att ha erfarenheten därifrån när ett kommande CV ska skrivas. Det är ju väldigt många områden att jobba med. Allt från LAB till reception så här ska samlas kunskap och erfarenhet. Jag har vuxit så otroligt mycket och jag fortsätter att göra det för varje dag som går. Det är så jäkla häftigt! 

Sen kan jag inte fatta att jag bara har en kurs kvar i skolan...my god, vart tog tiden vägen?!?! 
Wii blir alldeles pirrig av bara tanken men samtidigt är det ju lite nervöst. Helt plötsligt ska man igång med jobb. Nu har det ju varit fokus på plugg under 1,5 år med jobb som prio 2. Eller i och för sig har jag haft jobbet som prio 1 sen jag började i Filipstad men innan det var det skolan som gällde. 

Idag hann jag även med en långpromenad med Nilla och det va helt underbart. Hade kunnat gå hur länge som helst...promenader i gott sällskap är balsam för själen det. 

Nu ska fru Bark sussa för imorgon vankas det jobb hela dagen. Blir hämtad 7.30 av Terese som ska jobba i Filipstad imorgon. Kul och kunna samåka ❤️ 

Tjing!!! 



Älskade lilla Emil och jag ❤️ 


Three is the magic number, Ooooh yes IT is, it's the magic number ❤️ 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar