onsdag 30 september 2015

Uppgiften...

är strax färdig och kan skickas in men först måste jag gå igenom då den enbart får vara 4 A4 sidor lång (kort). Inte min starka sida att skriva korta arbeten så detta är verkligen en utmaning. Jag hoppas jag får med det viktigaste i alla fall. Det är alltid pirrigt att skicka in det första arbetet i en ny kurs. Man vet liksom aldrig vad just den läraren vill ha. Jag hoppas på bra betyg även i denna kurs. Hela förra kursen låg jag på B förutom ett A och jag är så stolt. Hoppas provet gav hyfsat resultat också. Jag gjorde i alla fall mitt bästa. Under C vill jag inte ha i kurserna, som slutbetyg alltså. Jag tror absolut inte att betygen har någon betydelse för framtida jobb eller liknande så det är bara för min egen skull. Jag vill känna att jag verkligen gjorde mitt yttersta under utbildningen. Alla har olika förutsättningar vad det gäller studier och alla har olika mål. Jag gillar att ha mål, det ökar min motivation massor. Det viktiga är att sätta upp RIMLIGA mål...annars tröttnar man ganska omgående.

Idag går det lite trögt med det mesta. Näsan rinner och jag är så trött men det är bara att rycka upp sig.

Eva ringde precis så imorgon blir det jobb mellan 7-16.
Ska bli skönt och framförallt roligt. Jag gillar inte att vara ledig för många dagar på rad. Nu hoppas jag bara att det inte är flunsan som är på intågande. Min kropp behöver energi till att läka inte ta hand om snor och hosta.

Nu ska jag förbereda kvällens middag och sen hämta mina älskade ungar. Idag har jag saknat dem mer än vanligt...vissa dagar är hemska. Att mysa, gosa och kramas med barnen är bland det bästa jag vet och självklart med Patrik också. Ikväll är jag bjuden på dejt av Patrik. Plats: soffan. Underbart! Finns inget bättre ställe att dejta på anser jag.




Älskade du...den bästa i hela Världen! 
Längtar till min födelsedag, DU är bäst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar