måndag 28 september 2015

God Kväll alla läsare!

Som ni redan vet så har jag vigt denna dag samt kväll till skolarbete. Jag tog en liten paus på e.m när barn skulle hämtas och sen skulle ju två små pojkar köras på gympa. De älskar det verkligen. Under gympatimmen passade jag, Maria & Catrin på att ta en promenad. Skönt och komma ut i friska luften...även om jag inte kan gasa på stegen riktigt än. 

Sen for vi hem till pappan i familjen som fixat middagen. Så himla mysigt nu när vi alla kan sitta tillsammans och äta middag även på veckorna. Love IT! 

När kidsen blivit nattade var det dags för lite plugg igen...gick väl sådär. Har i alla fall läst igenom boken och har väl ganska bra koll men man vet aldrig. Haha. Det är som det är nu...bära eller brista!!! 

Imorgon väntar ett besök hos tandläkaren sen tänkte försöka hinna med lite snabbläsning innan provet. Sen har jag en liten lunchdate inplanerad. Kanske kan vi peppa varandra och få fram lite jävlaranamma inför provet. 


Nu ska jag i alla fall försöka sussa lite så hjärnan är någesenär utvilad imorgon. Wish me Luck 😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar