måndag 1 juni 2015

Tiddeloo och Tjingeling! 

Helgen passerade fortare än fortast denna gång. 
Patrik kom hem sent i fredags, lördagen bestod av festligheter & söndagen sovs bort...typ! 

Jag mådde som jag förtjänade i söndags. Tur jag har en gubbe som satte sin skallebank & trötthet i andra rum. Jag sov nästintill hela dagen, men vid 16-tiden viskade han försiktigt i örat på mig:

- du behöver nog vakna nu Jessica

Haha. Japp. Det behövde jag. Stackars Patrik. En aning dåligt samvete hade jag allt. Men sömnen gjorde susen. Sen var jag världens bästa fru resten av em och kvällen. Haha! 

Det här med morsdag firades i lördags med Kringlan frukost/lunch och en blomma som Engla själv valt från blomsteraffären. Fjärilsdekorationen var viktig. Hon hade plockat blommor i skolan i fredags men de hann vissna under dagen så i lördags frågade hon Patrik om inte han kunde köra henne til blomsteraffären så hon kunde få köpa en blomma. Hon är så full av kärlek den där tösen. I helgen fick Patrik och Jag våra första sms från henne. De löd: 

- du är bäst jag älskar dig

Våran stora fina tjej, den vackraste i världen. 




Finaste teckningen från Elvin ❤️ 
Emil har ju varit hemma från dagis hela förra veckan och inte hunnit med att pyssla men han bjöd på massa pussar & kramar. 


Inom kort dyker även wr.up byxorna upp, hoppas jag!!! 
Tack älskade familj för all kärlek ni ger mig alla dagar, året runt!!! ❤️



Tack Malin & Keith för en grym kväll!!! 




 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar