torsdag 4 juni 2015

Igår skrev jag ett långt inlägg och det försvann tydligen...suck!!!

Ååå vad jag längtar efter helgen. Är sjukt trött och halsen spökar med stickningar. Vill inte bli sjuk...
Gårdagens löprunda var kanske inte så optimal om jag tänker efter. 

Vi åkte till Kröken igår för att grilla lite men innan maten skulle Nilla & Alex ut och springa så jag hakade på. Jag hade i huvudet redan bestämt en runda så när Nilla & Alex styrde hemåt igen drog jag vidare. Måste säga att det va väldigt skönt att inte haka upp sig på varken tid eller distans. Bara bestämma att jag skulle från A till B utan att gå. 

Varför är det sån hets gällande tider och km? (Även för mig emellanåt
Vem tävlar man emot? Och varför? Jag tävlar mot mig själv, helt klart! Mina egna mål är de enda jag vill nå. 

Åååå vad jag vill ut och springa...men fan...det törs man väl inte...vill inte klappa ihop ute i spåret. Näe, det är det inte värt. 


Här hemma kröp kidsen i säng vid 18-tiden och jag har fixat matlådor för kommande vecka. Strax tänkte jag skutta in i duschen och sen krypa till kojs. Är helt slut...imorgon hoppas jag att halsen känns bättre så Patrik & Jag kan ta oss till gymmet i alla fall...


L A X 


Lyckan är total när man får hoppa ur bilen vid postlådan och ta posten OCH dessutom få gå hem sista biten. Haha! Det är de små sakerna som gör det...


Trött, sliten MEN ganska glad ändå. 

Ser fram emot midsommar då vi ska åka till Kolmården Tors-Sön, ska bli underbart!!! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar