måndag 8 juni 2015

Bakterier hit och bakterier dit!!! 

Nu ger jag upp för idag.
Imorgon vankas det introduktion några timmar sen några timmars jobb så lika bra att få lite sömn känner jag.
Uppgifterna hinner ändå bli färdiga till deadline och jag är så jäkla glad att jag verkligen tog tag i dem i tid för denna uppgift tog fasen tid alltså och inte bara TID, den slukar all min energi! Haha! Jag skriver och skriver och skriver men kommer ingen vart känns det som. Kanske måste jag bara "get shit done" och skita i vad betyget blir, men det är också svårt när jag vet att jag kan bättre. Jag vill gärna mejla in något som känns SKITBRA inte bara färdigt liksom. Då skulle jag ändå bli besviken på mig själv.
Jaja, jag brukar komma till en punkt där det känns fine och då skickar jag...det har funkat hittills i alla fall.

I min hals verkar bakterierna inte frodas (peppar peppar) i alla fall. Idag har det känts riktigt skapligt måste jag säga.
Hoppas det fortsätter så...vill träna!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar