fredag 8 maj 2015

Vemodig dag...

Sista dagen på praktiken. Känns skittråkigt men Gud vad jag har lärt mig saker. Personalen har varit underbar på alla sätt och vis, och vilken sammanhållning mellan dem. De är ett grymt team som alla jobbar för patienternas bästa. Det är härligt att se. Inga krusiduller där inte. 
Jag köpte med lite choklad och en blomma till dem för att visa min tacksamhet. 

Kommentarerna och utvärderingen var fantastisk. Tog nästan till lipen när jag läste Monicas rader om mig. Vilken egoboost!!! 

Efter praktiken var det dags att fixa till min tiger som skulle iväg på träning inför kvällens gympauppvisning. 


Carina följde med och tittade på alla duktiga ungar. Jag blir fortfarande alldeles rörd när jag ser Engla skutta runt där nere på golvet...en riktig liten primadonna det där. 


Älskade unge...❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar