onsdag 27 maj 2015

Onsdag...

Började dagen med att lämna Elvin till Pyret, Engla till skolan och till sist Emil till faster sen styrde jag bilen mot skolan för att få terminens sista prov avklarat. 3 timmar och 18 sidor blev resultatet och betyget satt som ett smäck. Nu är det över, det jag haft sån ångest för. 

Efter skolan åkte jag, Nilla & grabbarna till Guldkringlan då min mage skreeeeek efter mat. 

Sen har vi spenderat em/kvällen i Kröken. Jag & Nilla har hunnit med både gym och löptur idag...det är rena rama träningslägret att hänga med Nilla och Alex. Haha...men det är kul!!! 

Nu är jag hemma i lugnets sköna vrå. Ska alldeles strax gå och lägga mig och bara njuta av att jag inte behöver plugga. 


Motionsglädje när den är som bäst!!! 


Wiiiii! Tack mina fina juveler!!! Världens gladaste mamma & fru!! Haha 


Med posten idag kom lite nytt att bära på gymmet...motivation med hjälp av materiella ting är mumma för själen!!! 



Sussa gott alla där ute!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar