söndag 10 maj 2015

Kväll 

Den här dagen fullkomligt rusade förbi. 
Lille Elvin har mest sovit men det verkar i alla fall som febern gått ner lite. Hoppas verkligen penicillinet biter. Sen är det väl bara att vänta på att vi andra också åker på skiten men jag hoppas såklart att vi slipper. På onsdag ska jag till VC här i hfs och ta ett nytt crp för att se om penicillinet gjort någon nytta. Vilket jag hoppas...hatar när barnen är sjuka. Jag känner mig så hjälplös men det verkar som kramar och mys hjälper i alla fall. Och det kan jag ställa upp på 24/7 utan problem. 

Nu ikväll har vi kikat på en svensk film, Medicinen hette den. Jag skrattade så jag dog...Helena Bergström är en av skådespelarna. Ni som inte sett den, se den...

Nu är det natti natti här i Hammarn 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar