måndag 18 maj 2015

Ernst i Toscana

Jag är ingen Ernst fantast men tydligen är min dotter det. Haha. 
När jag kom hem från löpturen satt hon bänkad framför tv:n och tittade på Ernst. Jag googlade bilder från vingården där jag bodde/jobbade under några dagar i gymnasiet...så Engla fick se...hon utbrast: 

- Ååååå vad fint. Så gammaldags och vackert. Kan vi åka till Toscana?

Engla är helt frälst i alla matlagningsprogram...hon verkligen suger in all info och lär sig massor. Favoritprogrammet är "Sveriges yngsta mästerkock" det missar hon inte för allt smör i Småland. Haha! 

Jaha, hur gick löpturen?
Finns inga ord egentligen...jag grät igen! Alltså segerns sötma är ljuvlig!!! 
Jag älskar att vinna över mig själv. 




Yeeeeey, fick precis svar på mina två inlämningsuppgifter!!! Wiiiiiiiiiii!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar