söndag 19 april 2015

Söndag Söndag Söndag

Av någon konstig anledning är detta min favoritdag trots att helgen lider mot sitt slut och Patrik åker tillbaka till Sthlm inatt. 

Det är en dag som mysfaktorn är på hög nivå i familjen Bark. Söndagar har alltid varit speciella för oss. Även innan vi fick barnen. 

Idag har jag pluggat lite som ni redan vet och jag har även fått betyg i mina redan mejlade inlämningsuppgifter. 
Wiiiii...jag är sjukt nöjd och givetvis STOLT!!! 
Bara och behålla fokus så ska nog resten  av inlämningarna också lösa sig. 
Jag är ju medveten om att jag har en riktigt bra disciplin när jag sätter den sidan till. Det gäller faktiskt det mesta jag gör...

Badhusvistelsen var givetvis en succé och vi åkte hem därifrån med väldigt glada och nöjda barn. 

Väl hemma var det äntligen dags för tacos. Jag tror att alla i familjen hade blodsockerfall. Det lät så på humöret hos samtliga i alla fall. Haha. Vi alla reagerar precis likadant när kroppen skriker av hunger. 

När pojkarna somnat drog Patrik och jag ut på en cykeltur. Det blev en svöng på 12 km. Alldeles lagom söndagsmotion. 

Imorgon är en lite halvrörig dag då min bil kommer vara på service ända till em och eventuellt kvällskvisten men jag tror att jag löst det mesta även om det innebär att jag fått involvera en hel del människor. Imorgon bitti kommer mamma så vi kan köra barnen till dagis och skola, sen går jag från Hfs och hem så mamma kan åka till jobbet, farmor hämtar pojkarna när de slutar, Carina kör Engla till gympan och Maria kör hem henne efter den. Jag är sååå glad att jag har människor som hjälper mig i situationer som ibland är bökiga att få ihop på egen hand. Ni är guld värda ❤️ 

Min morgondag kommer spenderas åt att plugga. Nu jäklar är det högväxeln som gäller om jag ska ro denna skuta i land. Jag vill vara stolt över inlämningsuppgifterna jag mejlar in. Vill inte bara krafsa ihop något halvdant. 

Nu står det sömn på schemat i alla fall. 

Natti Natti ❤️ 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar