lördag 11 april 2015

Shit, dagen har gått i ett idag!!!

Det är redan kväll. 
Jag och Patrik började dagen med en cykeltur till gymmet för ett 2-timmars pass. Älskar att börja dagen med någon typ av träning. 
Efter passet cyklade vi banan hem och LORD! Haha, det va terrängcykling de luxe. Svetten sprutade emellanåt. Haha. 

Nu på e.m har vi varit i Älvestorp då det var dags för Engla att rida. Så jäkla kul och se henne, mallig som få. Hon älskar verkligen det där med hästar. Mina redan tunga ben fick jobba ännu mer. Jag sprang med där i paddocken som en gasell i mina fodrade gummistövlar. Allt för tösen min ❤️ 


Nu står Patrik vid spisen och kirrar middag. Ikväll tror jag inte att någon av barnen blir svårvaggade, men lite lördagsgodis och soffmys hoppas jag att de hinner med innan sängen lockar. När pojkarna somnat är det dags för ett intervallpass för min del men sen tar även jag kvällen och parkerar i soffan. 

Hoppas ni alla har en trevlig lördagkväll! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar