onsdag 1 april 2015

Never skip Legday!!!

Haha, kollade på bilder häromdagen. Jag har flitigt fotograferat min träningsresa osv och fick en smärre chock. 
Kunde knappt känna igen rumpan på de första bilderna. 
Så vill bara säga till alla girlies...

Never skip Legday!!!

Så jäkla glad att jag kört hårt när det kommer till styrketräning och att jag älskar att träna ben har lönat sig. 

Viktnedgång har många gånger en negativ påverkan både utseendemässigt och styrkemässigt på kroppen. Det är viktigt att träna musklerna (alla) som kryper fram i takt med att fettet försvinner och har man inte gjort det, ja, då förstår ni ju hur det kan se ut när fettet försvunnit och hur mycket styrka finns i musklerna? Alla har olika mål med sin träning så är det men mitt mål har aldrig varit att vara skinny. Så det jag lagt ner tid och energi på har gett mig en bra grund att fortsätta jobba med. Happyface, minst sagt MEN det är en lång väg kvar. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar