måndag 13 april 2015

And I go up up up! 

Med tanke på gårdagen så har den här dagen skjutit i höjden. 
Först telefonsamtalet och sen massa tid med Carina. 
Carina är en av de två personer som alltid kan få mig att må bättre. (Patrik är den andra, såklart) Som alltid fångar upp mig när jag är på väg neråt. På ett ärligt och ödmjukt sätt. Carina kan jag alltid fråga om saker för jag vet att hon är ärlig, hon säger inte bara det hon tror att jag vill höra och det är skit viktigt. Min fina Carina ❤️ ibland undrar jag hur jag skulle klara mig utan henne?! Hemska tanke!!! 




Idag har jag varit på aerobic också och fått trista nyheter. Aerobic passet ska läggas ner. Så jäkla trist!!! Det är mitt favoritpass.

Jaja, vi får köra själva Carina, eller hur?! 


Blev så jäkla sugen på lax, gräddfil/gräslök och färsk potatis. 


Haha...underbara skruttibang ❤️



1 kommentar:

  1. Hörrö fröken Klyk ;-)
    Skriver så snällt om mig så ja blir generad här :-D
    Klart vi kan köra eget pass, om du inte har något emot att varje varv blir olika för ja kommer inte kunna hålla ordning på nåt om inte Heli står o skriker på mig...haha

    kramar <3

    SvaraRadera