lördag 14 februari 2015

Tjingeling Tjidevipp! 

Emil har följt med Peter & Elias på rally, Engla & Patrik är på kalas i Sikfors medan jag & lille Mini slöar i hemmets lugna vrå. Elvin va het som en kamin inatt vilket inte var direkt överraskande då de berättade på dagis att han ätit dåligt, då förstod jag att något var på gång. Han är inte fullt lika varm nu men fortfarande varm & seg. 

Emils rum börjar ta form. Patrik har målat två omgångar på två väggar så ikväll kör vi ett ryck med resterande väggar. Nästa helg drar sängbygget igång. Spännande. Jag är inte riktigt 100 på vad Patrik tänkt men jag får väl lita på att han vet vad han gör. Haha! 


Den här världskartan men i vitt blir det på ena långväggen när allt är klart. Den mäter ca 90*200 så det kommer bli toppen. Eftersom det mesta av väggytan blir svart så blir det kanon med en stor vit väggdekor. 
Åååå vad jag vill börja pyssla nu. Emil har bestämt att det ska vara lite grönt i rummet också. Så lite gröna detaljer är ett måste. 

Ha en fin lördag allesammans ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar