torsdag 12 februari 2015

Impulsiva som vi är jag & min man har jag idag varit och bidragit med en slant till färgaffären i byn. Färg och tillbehör till en totalrust i Emils rum är anledningen. 
Blev nog inspirerad av min vän Carina som också är i rustartagen. 

Det som drog igång det hela var Patriks plötsliga snickerisug. En loftsäng ska byggas och då vill jag såklart att allt ska vara i toppskick. 

Det blir två svarta väggar, två vita och gröna detaljer. Ser liksom redan resultatet. Haha! Kommer bli helt enligt Emils smak. Ska googla inredning ikväll, det är en sak som är säker. 


Detta är Patriks inspirationsbild. 
(Inte röd såklart) 
Får se vad han kan få till. Kanske blir en helt enkel platsbyggd loftsäng i slutändan. 


Guuuuud vad jag har varit sugen på detta länge. Så till middag fick det bli detta. Ibland är det allt bra gött och dra i sig mindre "bra" mat! Ärtor & mos är en oslagbar kombo enligt mig. Barnsligt gott. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar