fredag 9 januari 2015

Insomnia de Lux

Kan inte sova hur mycket jag än försöker. Dessa tankar håller mig vaken. Varför bryr jag mig ens? Det är ju inte mina bekymmer men ändå blir jag så sjukt irriterad. GAH! Fan för människor som inte kan ta ansvar eller känna empati för andra. Att ständigt försätta människor i knipa, hur fixar man det? Det brukar i och för sig belönas med en visit av Karma. Jag lutar mig bakåt och väntar! 

Samtidigt som jag blir sjukt irriterad kan jag inte rå för att ett litet uns av "tycka synd om" dyker upp. Kanske förstår de inte bättre? Mytomaner? Hypokondriker? Psykopater? Det är ju människor med psykiska sjukdomar. Skillnaden på dessa diagnoser och en vanlig influensa är väl att man inte själv känner att vård är nödvändigt. En influensa är i och för sig lättare att bli av med också.

Nej fan. Detta får inte påverka mig. Jag vet ju att det är såhär det ser ut. Distans! Not my case!!! Besvikelsen måste suddas bort. Nu.Helst.Igår! 








2 kommentarer:

  1. Bara ett samtal bort, dag som natt glöm inte de. Är ju ändå vaken stora delar av natten. Kramar <3

    SvaraRadera
  2. ❤️ The best thing about you!
    Du finns alltid...

    SvaraRadera