fredag 9 januari 2015

Fredag Fredag ❤️

Idag har jag jobbat hos mamm igen och mer blir det. Underbart! 
Som ni förstått med tanke på förra inlägget gick det kanon för Elvin på dagis. Blir så lättad och glad. 
Underbara personal, stort ❤️ till Er! Angående nappen så verkar den vara bortglömd. Inte ett ord om den. Duktiga killen. 

Efter jobbet hämtade jag & Patrik barnen, Engla & Jag handlade lite till kvällen samt en present till Stina som hade party idag. Sen for vi hem och Patrik åkte gymmet och passade på att köra Engla till Stina. Jag fixade käk åt prinsarna under tiden. Sen var det bara att invänta partyslut. Det var en mycket glad och nöjd tjej jag hämtade.

Nu är det strax dags för bingen. Har precis kört lite marklyft här hemma. Haha inte alls som på gymmet men 70 kg får duga. Så några reps och set fick jag allt till och lite mage på det. 

Imorgon bitti väntas kaffebesök ❤️ annars inga planer mer än gymmet på em. Äntligen en helg utan planer. Var bjudna på 30-års kalas imorgon men inbjudan kom lite hastigt så den får vi hoppa. 

Hoppas ni alla haft en fin fredag




Våran kille är tillbaka ❤️ här visar han hur man ser ut när man är förgrymmad, glad och arg. När han visade ledsen lät det mer som han skrattade än va ledsen. Svårt att få till den på bild. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar