onsdag 8 oktober 2014


Tjingeling!

Denna dag började som vanligt med dagis och skollämning. Sen var det dags för mig att åka till skolan och träffa Britt-Marie (läraren) för lite feed back på mina två första arbeten som jag lämnat in. (Etik & människans livsvillkor och Vård & omsorgsarbete 1)
OM jag var nervös...GAH! Många tankar snurrade i skallen vill jag lova, men när jag väl satt där och skulle ta emot "bedömningen" kände jag mig avslappnad. Hon hade bara bra saker att säga vilket såklart gjorde mig superglad! Hennes kommentar: Fortsätt såhär i fortsättningen också! Wiiiiii vad jag är löjligt mallig. Barn, plugg 100%, jobb, träning och allt annat som hör till hemmet GÅR att kombinera bara viljan är tillräckligt STOR! Idag låter denna kombination hur bra som helst men det är såklart inte en dans på rosor jämt, men det är värt det i slutändan. Patrik är såklart en klippa under de dagar han är hemma. Han storstädar, tar med kidzen på äventyr så jag kan plugga i lugn och ro, lyssnar på mitt gnat ja, han sköter nog det mesta gällande marktjänsten på helgerna. Det bästa av allt, MYSET han och jag har, det laddar på vilka trötta batterier som helst för en kommande hektiskt vecka! Oj Oj vad det svävade iväg på de där rosa molnen nu. Haha men det är så himla härligt med kärlek i alla dess former. 

Idag kom den nya skrivaren som Patrik beställt, kan man bli kär i prylar? I LOVE IT! Äntligen kan jag skriva ut uppgifter och arbeten utan massa runtringande efter skrivare. Jag kan t.o.m skriva ut från mobilen...och kopiera och säkert massa mer som jag inte upptäckt ännu. Haha! Vi ska nog komma överens jag och skrivaren. Så länge den inte krånglar i alla fall. 

Nehe nu var det dags att inta liggläge i soffan. '


Nighty Night! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar