lördag 4 oktober 2014

Lördag! 

Imorse var det premiär för skridskoskolan igen och ingen var gladare än Engla. Äntligen! Som hon väntat & längtat! 





Efter 1 timme i ishallen åt vi lunch på Kringlan och köpte med fikabröd hem till Olle & Lisbet där vi hälsade på en liten stund. Barnen älskar verkligen dessa två. 

Emil skulle egentligen på kalas hos Mollie Mus idag men ångrade sig. Vi försökte övertala honom men det gick inte. Han har väldigt svårt att slita sig från Patrik den där lilla killen. Det är få saker han hellre väljer än att vara med sin Pappa och skrota runt men så får det vara, han måste få bestämma själv. 

Patrik tog med sig kidzen på lite hemvedskörning så jag kunde plugga i lugn och ro. Äntligen kunde jag skicka iväg första inlämningsuppgiften i psykiatri. Nu återstår 4 stycken + 1 prov. Ämnet i sig är superintressant men det är tufft att plugga 3 ämnen samtidigt. Alla 3 proven infaller samtidigt men det är bara och köra på. 

I em har Patrik kört storröj utomhus inför vintern vilket var behövligt. Trist att han skrotade mina Mårbacka pelargoner som jag tänkt ta in över vintern men va fasen det finns nya i affären. Haha! Han lovade dyrt oh heligt att köpa nya. Enligt honom hade de redan gett upp hoppet.

Nu till kvällen kockade han ihop chili/fetaostbiffar och hasselbackspotatis vilket smakade mumma. Han kan han min karl! ❤️ 

2 av 3 kids är nattade, Engla ligger nerbäddad här i soffan och tittar på Fångarna på fortet. 



I torsdags var det fina Antons begravning, men det är inget jag orkar skriva nämnvärt om men det va fint och rofyllt. Ingen förälder ska behöva begrava sitt barn så är det bara! Sov Gott Anton! Vi ses igen ❤️ 

Tack till alla fina Vänner som stöttat och funnits nära mig! Ni är fantastiska! Vad gjorde jag utan Er? ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar