måndag 24 mars 2014

Känslor all over the place...

Yes så känns det idag.

Igår var jag på min första seans men absolut inte den sista. 
Jag hade verkligen inga förväntningar och visste absolut inte vad som väntade, 
men kvällen blev lyckad om det nu är så man uttrycker sig? 
Det som kom till mig bär jag med mig ända in i hjärteroten, det var precis vad jag behövde just nu. 
Skrämmande egentligen hur det är möjligt men jag tror på sånt där hokus pokus och har alltid gjort. 
Fel ordval kanske, mer spännande och nervkittlande än skrämmande om jag tänker efter. 

Idag har jag jobbat och tränat. 
Hade sån grym feeling när jag kom hem från träningen ikväll så ojoj. 
Tog en långdusch med prinsessan i familjen när jag nattat pojkarna.
Det var nämligen dags för veckans hårspa. 
Alltid lika mysigt och lyssna på hennes funderingar & sånger. 

Sen väntade ett minst sagt känslomässigt telefonsamtal med min älskade syster. 
Som vanligt blev samtalet långt över timmen.
Jag grät en skvätt under samtalet. 
Älskar dessa samtal med min lilla storasyster.
Det finns INGEN person på denna jord som jag visar mig helt blottad inför mer än hon och då menar jag verkligen ingen. 
Inför henne törs jag vara mig själv till 110% och hon är den enda som får se mina mest sårbara sidor. 
Insåg ikväll att hon är den enda jag erkänt vissa känslor för förutom mig själv faktiskt, därav tårarna antar jag. 
You bring the best out of me <3

Vad vore livet utan syskon? 

De finns alltid där, i vått och torrt. 
Tillsammans är vi så himla sammansvetsade så det finns inga ord. 
Så lika men ändå olika liksom. 
Jag älskar Er! 

Snart är det även dags för Thailand. 
Jag längtar MEN såklart med skräckblandad förtjusning. 


Av detta inlägg att dömma så förstår ni kanske varför känslorna är all over the place. 
Alldeles för mycket känslor som brottas inom mig. 

Hoppas ni får en fin natt ni som fortf kikar in här! 



Älskade Syster


Även en liten del av Heli får följa med på semester. 
Hon den underbara kvinnan har knåpat ihop några träningspass som jag kan underhålla mig med under semestern. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar