tisdag 10 december 2013

Jag ser slutet på 3 arbetsdagar...

Yes, imorgon jobbar och på torsdag är jag LEDIG.
Känns underbart!

Jag har fått ett schema inom hemtjänsten nu och det känns jätte bra.
Framförallt skönt att slippa oroa sig för om det ringer ej, hittills har jag haft fullt upp med jobb men man vet ju aldrig.
Ska ringa och ta bort mig som arbetssökande också.
Finns ingen anledning att vara med där då jag jobbar såpass mycket att jag ändå inte får någon stämpling och de gånger jag får det handlar det om nån ynka 100-lapp och det kan kvitta.
Sparar hellre dagarna till den dagen det verkligen är kris.

Söka jobb i Västerås, Malung, Sälen, Borlänge osv känns inte aktuellt för mig och det är det arbetsförmedlingen vill att jag ska göra.
Så där är det tack och hej!!!

I december kommer jag att jobba minst 155 timmar och det tycker jag räcker faktiskt.
Tiden jag inte jobbar kommer jag deffinitivt inte spendera på att söka jobb i halva Sverige!!!

Just ja, idag kom korten som vi tog på Pyret och jisses vad fina bilderna blev.
Vilken fin familj jag har!
Tror jag kommer beställa alla på skiva så man kan göra vad man vill med dem.
Det var ett kanonpris dessutom.


Nehe....nu PH sen bingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar