onsdag 11 december 2013

Godkväll på Er!

Hoppas eran dag varit till belåtenhet.
Min har varit helt okej MEN jisses vad trött jag har varit, trots detta
har dagen flutit på bra.

Efter jobbet hämtade jag Engla och sen grabbarna. 
Vi åkte hem och de fick lite mellis innan det var dags för dem att bli hämtade av Alex
så jag kunde åka och träna. 
Sista steppasset på ett tag :´( så jäkla tråkigt, men såklart måste Heli också få 
vara ledig, så som hon sliter med allt. 

Som tur är kommer det ändå finnas några pass att gå på under julledigheten.
Det gäller att inte bli en slappsvans bara för att det är uppehåll och jul osv. 
Nu är jag så fast besluten så nu jäklar.
Firar snart 14 dagar utan snacks, godis, läsk (med socker), snabbmat (förutom sallad), fikabröd osv. 
Sen har jag dragit ner på kolhydraterna, det jag äter finns i frukt och grönt, men givetvis finns det även frukt och grönt som jag undviker då de innehåller massor med kolhydrater. 
Detta är pga att jag vill gå ner i vikt såklart MEN min mage blir helt bananas av kolhydrater i för stor mängd och det här funkar verkligen kanon bra, både för vikten och magisen. 

Får se hur det ser ut efter helgerna här framöver, ska bli spännande och se om det hänt något mer. 
Har det gjort det så är det dags att föra in liiiiite kolhydrater i kosten MEN då bra sådana INTE vitt mjöl, socker, stärkelse osv. 
Då ska jag NJUTA av en rallarhalva m. avocado & rökt skinka. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Morgondagen börjar med ett Luciafirande på Lilla Pyret,
ska bli så kul.
Lille Elvins första Luciatåg.

Senare på kvällen kommer ju Patrik hem och det slår väl det mesta egentligen.
Dock ska jag iväg på lite julmys med jobbet vid 18-tiden, men jag får väl torsdagsgosa när jag kommer hem.
Skönt att jag jobbar kväll på fredag så det inte är någon panik i säng.

Nu svamlar jag bara om massa ointressant dravvel så lika bra att avsluta....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar