söndag 29 december 2013

Äntligen lugn och ro!

Nu är äntligen alla kalas och firanden över.

Missförstå mig rätt.
Jag älskar jul och födelsedagar MEN när det är över och lugnet infinner sig känner jag mig mer harmonisk i kropp och själ.

Det känns som vi inte gjort annat än och firat saker de senaste dagarna och nu återstår bara nyår,
men den blir lugn.
Middag här hemma med nära och kära.

Först ut var det simskoleavslutning i tätt följd av gymnastikuppvisning.
Sen har vi ju firat jul, minijul, Englis födelsedag och idag kom släkt och vänner för att fira Prinsessan. 
Presentutdelning i flera dagar med andra ord.
Engla är såklart supernöjd.

Mamma & Pappa är heeeeelt slut!!! Haha...

Idag när gästerna åkt hem tog vi till latmansmat. Pizzaonline m. hemkörning!!!
Sen har vi jäst i soffan hela kvällen.

Jag och Patrik kollade igenom gamla videofilmer som vi spelat in, så lite gråtkalas har vi även hunnit med ikväll.
Filmer på Englis som liten, vårat bröllop och bilder från våran första Thailandsresa satte tårar i rullning. 
(Mest bröllopsfilmerna)
Fasiken vad jag älskar denna karl...mer och mer för varje dag! 
När det är motigt och tufft borde man ta för vana att kolla bröllopsfilmerna för att komma på rätt spår igen. 
Då finns inga tvivel i världen.

Då, nu och för alltid <3 


Nu är det natti natti, imorgon börjar en ny arbetsvecka! 



That person is You <3

Since 94-12-03



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar